תדלוק קבלני עפר ותשתיות

חברתנו מספקת תדלוקי שטח גם אם מדובר בכלי בודד
וגם לצי כלים כבדים הזקוקים לתדלוק קבוע זמין ואיכותי.

קפיטל אנרג'י גאה להציג פתרון מיוחד מהפכני, חסכוני יעיל ופשוט מאוד עבור תדלוקי שטח לקבלני עפר ותשתית

מדי יום קבלני תשתיות ועפר נתקלים בבקשות חוזרות ומיוחדות של לקוחות מזדמנים וקבועים בכל חלקי הארץ לשנע ולהפעיל ציוד כבד,לתקופות קצרות. ובכדי לתת מענה לדרישות אלו, הקבלנים נאלצים לפתור את בעיית התדלוק המסובכת, ברוב המקרים האופציה לתדלק את הציוד הכבד היא על נסיעות סרק לתחנות דלק (אם ישנן כאלה בסביבה), שם התדלוק הופך להיות מסובך בגלל משקל הדלק וגם בזבוז הזמן המיותר וכמובן התשלום שמתבצע במזומן. ומרגע זה התדלוק יוצר בעיות לוגיסטיות קשות, שמבחינה עסקית יוצרת בעיות לא רווחיות ללקוח וגם לקבלני עפר ותשתיות. ולכן זקוקים לפתרון תדלוק בשטח.

כמו כן בפרויקטים לטווח ארוך חברתנו מספקת צוברי דלק זמניים לשטח תוך כדי מעקב דיגיטלי על ידי חיישנים אשר מראים את כמות הדלק במיכל בכל זמן נתון ואת כמות הצריכה שנלקחה ולכן חברתנו יודעת בכל זמן נתון מה הכמות הנדרשת ודואגת שלא יהיה חוסר של סולר במיכלים.

חברתנו מספקת סולר על ידי צי של מיכליות חלוקה: אנו הקמנו מערך מקצועי לתדלוקי שטח ניידים אשר זמינים לכל פתרון וכמובן המערך חסכוני ויעיל לטובת קבלני עפר, פיתוח ותשתיות – שנהנים מתדלוק שמגיע עד אליהם!

אנו מספקים תדלוקים בכל תנאי שטח, בכל ימות השבוע ובכל שעות היממה, ובכך גורמים לקבלנים לחסוך עשרות נסיעות סרק ועלויות, וכך אנו תורמים תרומה ישירה ליצירת רווח תפעולי מכל פרויקט, ובכל סדר גודל.

שירותי קפיטל אנרג'י ניתן על בסיס יומי, בכל כמות. בסיום כל תדלוק נשלח תעודת משלוח ממוחשבות (המודפסות בסיום התדלוק וגם נשלחת חודשית בצורה מרוכזת). כמו כן, התדלוק לא מצריך תשלום במזומן ולכן פותר את עניין הלוגיסטיקה, כשמדובר בהחזקת ובשמירת כסף מזומן לצורכי תדלוק.

תמיכה ואספקת מיכלים

אספקת מיכלים/צוברים/תמיכה טכנית/שירות קפיטל אנרג'י מביאים את תחנת הדלק עד אליכם .חברתנו מספקת מגוון רחב של שירותים בכל הארץ. חלק הרחב משירותינו הוא אספקה והתאמה

קרא עוד »

הקמת תחנות דלק

חברת קפיטל אנרג'י מספקת שירותי הקמת תחנות דלק פנימיות וזעירותעבור קיבוצים, מושבים , מרכזים מסחריים , מפעלים, מוסדות ועוד. התדלוק העצמי יכול להתבצע בכמה אפשרויות

קרא עוד »
התחל בשיחה
צריך עזרה?
היי,
כיצד נוכל לסייע לך?
דילוג לתוכן