דלק למוסכים ומפעלי תעשייה

סולר למוסדות

דרוש סולר בכמות גדולה למפעל או לעסק הפרטי שלך? או אולי בכמות קטנה יותר, לבית הפרטי לחימום נעים בחורף? חברת קפיטל אנרג'י מספקת דלק ללקוחותיה 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע.

הסולר של השמש

סולר,  SOLARISבלטינית שפירושו, של השמש, מופק בתהליך של זיקוק נפט והוא למעשה דלק נוזלי. בדרך כלל משתמשים בסולר להנעת מנוע בנזין, למפעלי תעשיה, מוסדות ציבוריים או לבתים פרטיים לצורך חימום והסקה. ישנם סוגים שונים של סולר כשההבדל ביניהם הוא בצפיפות הגופרית.

סולר זה מקצוע

תחזוקה ושינוע של סולר דורשים ידע רב וניסיון. הסולר הוא חומר דליק ויש להתייחס אליו במידת הזהירות הראויה. רק אנשים מורשים אשר הוסמכו לכך, יכולים לתחזק סולר ולשנע אותו ממקום למקום. חברת פרי מעסיקה עובדים ונהגים מקצועיים אשר ישמחו לתת מענה לדרישות העסק שלך, המוסד או ביתך הפרטי.

סולר למוסדות גדולים, בתי חולים ועוד

מוסדות רבים משתמשים בסולר כדרך שיגרה לצרכים שונים כמו חימום והסקה, הפעלת גנרטורים ועוד. בתי חולים למשל, זקוקים לגנרטורים תקינים וזמינים לפעולה במקרה של הפסקת חשמל העלולה לסכן חיים של חולים. גם בתי אבות, בתי מלון, מושבים ומפעלי תעשייה זקוקים להספקה שוטפת של סולר.

אספקה מהירה עשרים וארבע שעות

חברת קפיטל אנרג'י דואגת להגיע לכל מקום שתידרש במהירות האפשרית. לרשות החברה צי משאיות מתקדם, פתרונות אחסון ושינוע, נהגים מקצועיים, ידע והרבה שנות ניסיון בתחום. התחזוקה והשינוע של הסולר מתבצעים בחברת פרי באופן הבטוח ביותר שיש ובכפוף לצו תקן מחמיר כפי הנדרש. לקוחות קבועים של החברה בסקטור העסקי, הציבורי והפרטי, מביעים את שביעות רצונם הרבה.

סולר למוסדות בכמות גדולה

מוסדות גדולים כמו קיבוצים או מושבים למשל, זקוקים להספקה שוטפת של סולר ובכמויות גדולות. לפעמים ההזמנה נעשית בהתראה קצרה וגם אז, החברה מיד תצא לפעולה על מנת לתת מענה לצורך המידי בסולר. הספקת סולר למוסדות כרוכה בלוגיסטיקה מורכבת של הפעלת משאיות, שמירה על הבטיחות ועוד. חברת קפיטל אנרג'י, יודעת לתת את השירות הזה.

אנו מבינים את צורכי העסק שלך

בתי חולים, או בתי מלון האחראים על שלומם ובריאותם של אלפי אנשים, הספקת הסולר בזמן היא קריטית עבורם. אנו בחברת פרי הספקת דלק מודעים לכך היטב ופועלים בהתאם. גם לבית הפרטי שלך נגיע במהרה ונענה לבקשותיך באופן המקצועי ביותר שיש. המשאיות המתקדמות שלנו יגיעו עד ביתך ויחדשו עבורך את מלאי הדלק.

סולר לעומת בנזין

לסולר יתרונות רבים על הבנזין, בין השאר הוא גם יותר זול. הוא מכיל פחות גופרית ולכן הוא יותר קל. בעבר חוץ ממכונות או גנרטורים, השתמשו בסולר למוניות בעיקר בגלל מחירו הזול ביחס לבנזין. כיום יש לא מעט מכוניות פרטיות הנוסעות על סולר. התקנים לגבי תחזוקה ושינוע של סולר הם מחמירים מאוד ומומלץ ביותר לשים לב לתוקף התקן שיש לחברה ממנה אתם מזמינים את הסולר.

נוחות בהזמנה והגעה לכל מקום

הזמנת סולר למוסדות בחברת פרי הספקת דלק היא נוחה ופשוטה. בשיחת טלפון אחת אחד הנציגים שלנו יקים עבורך הזמנת סולר ומרגע זה, באחריות מלאה ההזמנה תצא לפועל במהירות. רכבי התדלוק מגיעים לכל מקום, לשטחים חקלאיים, לחניונים, לבתים פרטיים ועוד. התדלוק יעשה במהירות ובמקצועיות ובמחיר הוגן.

בטיחות מעל הכול

כשמדובר בתחזוקה ושינוע של חומרים דליקים ומסוכנים, הבטיחות היא לא נושא לפשרות. הרכבים של החברה עוברים טיפול תחזוקתי שוטף ונבדקים על ידי אנשי המקצוע לפחות פעם בשבוע. התחזוקה נבדקת ומפוקחת גם היא. סולר למוסדות זה התחום שלנו ואנו לא מתפשרים על האיכות והבטיחות.

תמיכה ואספקת מיכלים

אספקת מיכלים/צוברים/תמיכה טכנית/שירות קפיטל אנרג'י מביאים את תחנת הדלק עד אליכם .חברתנו מספקת מגוון רחב של שירותים בכל הארץ. חלק הרחב משירותינו הוא אספקה והתאמה

קרא עוד »

הקמת תחנות דלק

חברת קפיטל אנרג'י מספקת שירותי הקמת תחנות דלק פנימיות וזעירותעבור קיבוצים, מושבים , מרכזים מסחריים , מפעלים, מוסדות ועוד. התדלוק העצמי יכול להתבצע בכמה אפשרויות

קרא עוד »
התחל בשיחה
צריך עזרה?
היי,
כיצד נוכל לסייע לך?
דילוג לתוכן