אספקת סולר לבניינים

אספקת סולר לבניינים

 

חברת קפיטל אנרג'י מאפשרת לך לתאם שירותי אספקת סולר לבניינים בפריסה ארצית ובהתראה קצרה. אנו מעמידים לרשותך מוקד הזמנות 24 שעות ביממה 6 ימים בשבוע ויש לנו מעל 10 שנות ניסיון עם רשימה ארוכה של לקוחות מרוצים. מעבר לכך, מטרתנו היא לרכז עבורך את שירותי אספקת הדלק תחת קורת גג אחת כדי להעניק לך יחס אישי.

יש כמה מערכות חירום שהן חלק בלתי נפרד מבניינים ציבוריים. המשותף למערכות החירום החשובות הן התלות באספקת סולר, שאמורה להיות חלק בלתי נפרד מהתפעול השוטף. עם זאת, חברות האחזקה של בניינים ציבוריים לא תמיד מבינים את הרגישות של אספקת דלק מן הסוג הזה ואת השיקולים שאליהם כדאי להתייחס בשביל לתאם אותו. הפתרון הבטוח הוא לבחור חברה מקצועית לאספקת סולר ולוודא שיש לה את הניסיון המתאים למשימה.

אספקת סולר לבניינים עם גנרטורים

הדוגמא הטובה ביותר למערכות חירום שנמצאות בבניינים ומופעלות על ידי סולר היא כמובן גנרטור. גנרטורים מספקים את הגיבוי העיקרי לפעולה תקינה של הבניין, המפעל או העסק ויש גם בתים פרטיים שבהם משלבים אותם לשעת חירום של נפילת רשת החשמל. לפיכך, יש צורך לדאוג לאספקת סולר לבניינים עם גנרטורים מסביב לשעון ולהיעזר בשירותים אלו על מנת להבטיח את הפעלתם התקינה והבטוחה.

סולר למשאבות כיבוי אש

עוד דוגמא טובה לצורך באספקת סולר למערכות חירום של בניינים קשורה למשאבות כיבוי אש. קודם כל, צריך להזכיר שקיימים מוסדות ציבוריים, מפעלים ובניינים בישראל שמחויבים על פי חוק להתקין משאבות כיבוי אש. באותם מוסדות לא מספיק להתקין את משאבות הכיבוי, אלא יש לדאוג להזנה שלהם בדלקים רלוונטיים. הסולר בהקשר הזה מאפשר להכין את משאבות כיבוי האש לשעת לחירום וקובע את בטיחות הדיירים ורמת ההגנה על הציוד.

איך מתדלקים גנרטורים ומערכות חירום בבניינים?

תדלוקי סולר למערכות חירום של בניינים משותפים או בנייני מסחר ציבוריים מבוצעים תחת פיקוח ובקרה. בראש ובראשונה, יש לדאוג לשינוע בטיחותי של הסולר ולחיבור תקין שלו ישירות לתוך המערכת. אם מדובר בבניין שנמצא במקום צפוף ולא נגיש, צריך להפעיל מערך אספקה מיוחד ולדאוג לנוכחות של אנשי מקצוע מנוסים. שנית, ייתכן ויתעורר צורך לבצע שאיבת סולר פג לפני ניקוי ותדלוק מיידי. במקרים כאלה הדגש הוא על רצף פעילות הגנרטור לשם מניעת כניסת אוויר למערכת.

תפעול מערכות חירום

כפי שאפשר להבין, התפעול של מערכות חירום בבניינים כולל לצד טיפול בתקלות גם תחזוקה שוטפת ותיאום שירותי אספקת סולר. את שירותי אספקת הסולר צריך לתאם לפני שמגלים שאין מספיק דלק במערכת וכחלק מהבקרה התקופתית. בתוך כך, יש לוודא שהסולר מגיע מחברה אמינה ומקצועית.

בחירת שירותי אספקה

האופן שבו מתבצעת בפועל אספקת סולר לבניינים ומערכות חירום משפיע על התפקוד שלהן בטווח הקצר והארוך. באספקת סולר למערכות חירום אין מקום לפשרות והבטיחות צריכה לעמוד בראש סדר העדיפויות. כמו כן, צריך לבדוק שהסולר עצמו איכותי כי בכל מקרה אחר עלולים להיגרם נזקים בלתי הפיכים למערכות החירום החיוניות של הבניין.

תמיכה ואספקת מיכלים

אספקת מיכלים/צוברים/תמיכה טכנית/שירות קפיטל אנרג'י מביאים את תחנת הדלק עד אליכם .חברתנו מספקת מגוון רחב של שירותים בכל הארץ. חלק הרחב משירותינו הוא אספקה והתאמה

קרא עוד »

הקמת תחנות דלק

חברת קפיטל אנרג'י מספקת שירותי הקמת תחנות דלק פנימיות וזעירותעבור קיבוצים, מושבים , מרכזים מסחריים , מפעלים, מוסדות ועוד. התדלוק העצמי יכול להתבצע בכמה אפשרויות

קרא עוד »
התחל בשיחה
צריך עזרה?
היי,
כיצד נוכל לסייע לך?
דילוג לתוכן