נפט לחימום ביתי

מה קובעות תקנות רישוי עסקים בכל הנוגע לאחסנת נפט? איך כדאי לבעלי עסקים לתאם שירותי מילוי נפט? מהם כללי הבטיחות שעליהם צריך להקפיד?

תקנות רישוי עסקים בישראל חלות על כל בעלי רישיון להפעלת עסק, אנשים שבהשגחתם העסק פועל וכאלה שרשומים כבעלים או כמחזיקים בנכס שבו מצוי העסק. רוב התקנות מתייחסות להפעלה שוטפת של העסק, אך יש פרקים שמוקדשים לנושא של אחסנת נפט. היכרות עם הכללים הללו חשובה עבור בעלי עסקים שמשתמשים בנפט והיא יכולה גם לסייע למי שזקוק לשירותי אספקת מילוי נפט קבועים.

עם הנפט שלנו העסק שלך בידיים טובות

בחברת קפיטל אנרג'י מחזיקים בניסיון של מעל 10 שנים בשירות לבעלי עסקים, חברות וארגונים. עם הנפט שלנו העסק שלך בידיים טובות, כי אנחנו מציבים את הבטיחות בראש סדר העדיפויות. לרשותנו צי משאיות משוכלל ואנו מספקים שירותי מילוי נפט רק לפי התקנות. בהשארת פרטים באתר נוכל לעמוד גם לרשותך בהתראה קצרה ובמשך 24 שעות ביממה 6 ימים בשבוע.

מילוי נפט לחימום

רוב בתי העסק הגדולים בישראל משתמשים בנפט לצרכי חימום. אספקת נפט מאפשרת לבעלי עסקים לחסוך בהוצאות על חימום שטח העבודה, אולם התצוגה או אזור הפעילות המרכזי ועדיין לחסוך בהוצאות. עם זאת, כמובן שבעלי עסקים זקוקים לשירותי מילוי קבועים של נפט בדיוק כמו אנשים פרטיים. מצד שני, תקנות הרישוי מגבילות את בעלי העסקים בכל הנוגע לאחסנת הנפט ומחייבות מעורבות של גורם חיצוני.

מילוי לפי נקודות הסיכון

הסעיף הרלוונטי ביותר בתקנות רישוי עסקים שמתייחסות לנפט הוא זה שקובע כיצד לבצע את המילוי. לפי הסעיף הזה, יש נקודות סיכון מסוימות שמהן צריך להיזהר כאשר מבצעים את המילוי. נקודות הסיכון העיקריות כוללות למשל את פתחי היציאה של שסתומי שחרור לחץ, את השסתומים המוברגים על מכלים או צינורות ואת המשאבות, מדחסי הגז ומכלי הניקוז.

הארקה של מכלים ומערכות צינורות

עוד קובעות תקנות רישוי העסקים שיש לבצע הארקה במכלים ומערכת הצינורות שמשמשת למילוי רכב ולמילוי כלי קיבול אחרים. אמנם מערכות מן הסוג הזה קיימות רק בעסקים בענפי התעשייה או בתחנות דלק, אך כדאי להכיר את האופן שבו מתייחסות אליהן התקנות בשביל למנוע סיכונים מיותרים.