סולר לגנרטורים

מהן הוראות הבטיחות לאחזקת גנרטור? כיצד מבצעים מילוי גנרטור? מה עושים עם הדלק לפני אחסנה ממושכת של הגנרטור?

מילוי גנרטור באופן בטיחותי

גנרטור מיועד לייצר חשמל באמצעות אנרגיה מכאנית ויש לו עוד המון שימושים עבור אנשים פרטיים ולקוחות בסקטור המוסדי, התעשייתי והמסחרי. עם זאת, לא כל מי שמשתמש בגנרטור מכיר את הנחיות הבטיחות או יודע כיצד לאחסן אותו. בתוך כך, חשוב לדאוג למילוי מסודר של הגנרטור אחת לתקופה מסוימת ובעיקר לעשות זאת מול חברה מקצועית שמתחייבת לזמינות גבוהה.

הגנרטור ריק? בשביל זה אנחנו כאן

חברת קפיטל אנרגי' מציעה לך שירות מסודר של מילוי גנרטור במשך 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע. אנו מבינים את התלות שלך בגנרטור ולכן מתחייבים לעמוד לרשותך בהתראה קצרה. יש ברשותנו את הידע המתאים למילוי כל סוגי הגנרטורים וניסיון של מעל 10 שנים מעניק גם לך הזדמנות להצטרף למשפחת הלקוחות המרוצים.

הפעלה בטיחותית של הגנרטור

האמת היא ששמירה על הוראות הבטיחות מתחילה עוד לפני שמתעורר הצורך במילוי גנרטור. בראש ובראשונה, יש להפעיל את הגנרטור במקום פתוח בלבד וזאת כדי למנוע הרעלת גזים. במקביל, רצוי להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי המיקום המדויק של הגנרטור ולהניח אותו על משטח מוצק, יציב ואופקי. מלבד זאת, יש לספק לגנרטור עומס חשמלי בהתאם להוראות היצרן בלבד ולא להפעיל אותו בקצב מופרז.

כללי בטיחות במהלך מילוי גנרטור

דגשים לא פחות חשובים צריך לשים על הנושא של כללי בטיחות במהלך מילוי גנרטור. בין היתר, יש לדומם את המנוע תמיד לפני תדלוק וזאת על מנת למנוע שריפה. בהקשר הזה, כדאי גם לציין שחובה לנקות עודפי דלק ולהימנע מלכתחילה מהיווצרותם סביב הגנרטור. כמו כן, יש לשים לב לסוג הדלק ומגבלותיו עוד טרם המילוי ולא להפעיל אותו בקרבת חומרים דליקים.

החשיבות של בדיקת מערכות דלק

מפעילי גנרטורים מכל הסוגים צריכים לבדוק את מערכות הדלק אחת לתקופה מסוימת. תדירות הבדיקה מושפעת מטבע הדברים מהאופן והאינטנסיביות שבהם משתמשים בגנרטור, אך באופן עקרוני מומלץ לעשות זאת כל כמה ימים. במסגרת בדיקת מערכות הדלק באופן קבוע וסדיר אפשר גם לגלות סדקים, נזילות או נזקים אחרים ולטפל בהם לפני הפעלה חוזרת.

שמירה על הגנרטור לאורך זמן

הדרך שבה מבצעים מילוי גנרטור ומתחזקים אותו משפיע על אורך החיים שלו. בשביל למנוע נזק למכשירים שמחוברים לגנרטור צריך להימנע ממצב שבו הוא כבה עקב חוסר דלק, אך חשוב לא פחות לוודא שהדלק אף פעם לא נוזל החוצה. כמו כן, תמיד רצוי להמתין עד שהגנרטור יגיע למהירות הנורמלית כפי שמופיעה בספר הוראות היצרן לפני שמחברים אליו מכשירים חשמליים – ועם סיום השימוש לנתק אותם לפני שמדממים את המנוע.